7 augusti 2011

hej på er, jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera men jag har inte orkat om jag ska vara ärlig.
vad jag har gjort i sommar, hmm, holmön och varit hemma och hjälpt till med renoveringen här, det är så fiiint :D
men iaf, jag vet inte ens vad jag ska skriva, haha.

nu i helgen har jag inte gjort ngt speciellt, i fredags var jag med nadja och johanna på dagen och senare på kvällen johanna och hanna.:D
sen igår skulle jag och marcus fira hans mosters man som fyllde 50 men det blev inte så utan vi for och hyrde filmer och köpte godis, haha. nam nam.
idag har jag verkligen inte gjort ett skvatt förutom att jag har legat framför tvn hela dagen. Har typ haft ett migrän-anfall eller något. usch, kändes som jag skulle kräkas i ca 2 timmar i sträck, huvva..:(

marcus är hemma nu igen, så jag har iaf fått träffa honom en dag på en vecka, bättre än ingenting som sagt.
får se vad som händer imorgon, ska kanske börja med soff-projektet som mamma så fint kallar det. :)

hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0