bebiskläder

Har suttit med mamma och rensat ut en massa bebiskläder, varför köpa allt nytt när hon sparat undan massvis med kläder? spara pengar, smaart drag! (A)
Ska snart hoppa in i duschen, det är faktiskt så att jag ska till skolan imorgon, eller jag ska på uppropet men vi får se om jag kommer gå en termin på folkhögskolan som jag hade egentligen tänkt att gå i 2 terminer på, ska ha möte med en av de högre uppsatta där så jag får veta hur det ska gå till osv. Marcus skulle kanske fixa så jag kan studera på distans och för er som undrar vad jag ska plugga så kan jag berätta att jag bara har tänkt att plugga upp lite betyg :)

Sen så kanske jag ska träffa Mimi beroende på när jag är klar på skolan, blir trevligt! :)

Slänger upp en gammal bild på Mig och Mimi, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0