ETT MÅSTE !!!

Har du inte läst "hur kunde hon?" skriven av Dana Fowley så måste du göra det, en fruktansvärt hemsk, sann och gripande bok.. vill du bli lycklig, förbannad, känna hat och alla möjliga känslor ska du läsa denna bok.
Jag började läsa den igår eftermiddag och läste i princip ut den igårkväll, jag fastnade, det kommer du nog också göra. Det är tragiskt att det här faktiskt händer runt omkring oss och ingen ser det, det kan vara din granne som går igenom samma skit som Dana och hennes lillasyster Heather. Usch, det skjuts som sagt inte för många människor, bara helt fel människor i världen. För dessa människor som finns med i boken borde få lida resten av deras liv.



Kanske ska berätta vad den handlar om, det handlar om Dana och hennes syster Heather som blir sexuellt utnyttjade, misshandlade och kränkta av de som står dem närmast.
Mer än så vill jag inte säga, då förstör jag nog hela boken för er, men som sagt en sann historia som griper tag i din kropp och själ. Läs den!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0