underbart

Jag måste säga att det är fruktansvärt kul att titta på hur många som besökt bloggen idag, behöver inte nämna någon siffra men det är 3-siffrigt, vilket gör mig jätte glad :D
Nu sitter jag och väntar på mamma som ska komma och hämta upp mig så ska vi fara och äta och sedan fara och se på fotboll, så mysigt det blir :) :)

Imorgon ska jag till barnmorskan igen, så vi får se vad kul hon har att säga :)
ska vara på vårdcentralen klockan 10.30 och efter det får vi se vad som händer, kanske stan och kolla kläder, börjar bli dags att skaffa lite större tröjor, haha :)
har fått frågan om jag kan lägga upp magbild och det gör jag så gärna :)
Hoppas den duger åt er :)


som sagt, V.19 (18+5)



hörs kanske senare :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

värsta hotmama'n :)

2011-08-25 @ 20:08:13
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0