14 juli 2011

vet att jag egentligen skriver det här den 15e men skitsamma.
Firar 2 år med Marcus idag, tiden har gått fort måste jag säga!

Han kom hem till mig och väckte mig kvart över 8 imorse, sedan slänger han sig på mig som en padda och säger "grattis på vår två års dag", visst, tanken var söt men inte sådär jättekul när man är nyvaken, haha.
sen så låg vi i sängen och pratade en stund, gick upp och fikade sen blev det film, sen skulle han sova eftersom han jobbade natt och kom till mig direkt efter jobbet så jag for och till stan och träffade johanna, köpte en handväska, solglasögon, tjocktröja och marcus 2-års present, ganska mysigt!

väckte marcus kvart i 7 nu ikväll, för det var middags-dags och efter maten + efterrätten for han och jobbade, så vi hann iaf ses en liten stund idag :) 

puss! <3

 men ska sova nu, så hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0