skön dag

imorse gjorde jag inte ett skvatt, ska jag vara ärlig vet jag inte ens vad jag gjorde, men jag tror att jag bara satt och gjorde ingenting? aja, sen så blev det lunch så jag och pappsen lagade mat, stekt potatis/pasta med korv och bacon, bra att få bort små-slattar av olika matsorter, sen skulle jag och mamma spela skip-bo och äta melon men då kom marcus förbi så vi fikade och pratade en stund, sen vid typ halv 3 (?) for han hem så jag la mig i soffan och däckade på typ två sekunder? sov väldigt gott, tro mig! vaknade av att mamma satt och strök mig i håret, faktiskt mysigt att vakna så, haha. Iaf, efter det for jag och pappsen till stan för att handla och efter det blev det att köpa pizza att ta hem, träffade på mormor en sväng, så hann iaf säga hej åt henne :)
när vi kom hem åt vi, sen spelade jag och mamma skip-bo och efter det så kom Carina & Urban med barnen så det blev tårta och kakor, pojkarna ser film just nu medan tanterna njuter av semestern ;)

själv har jag sett film sedan carina m.f kom hit, känner att jag inte är speciellt social men det får man ta ibland :-P
nä ska återgå till filmen nu, hörs sen! ciao!


Jag och Nadja som är en av de absolut bästa personerna jag känner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0