12 mars 2011

hej allihopa, jag vet, fett dålig uppdatering, skäms på mig..
men jag tänkte iaf berätta vad jag har haft för mig nu på lovet osv,

i måndags for jag ut på holmön till nadjis, och oooojjj vad kul vi hade, det var länge sen jag hade så kul, tack för det tjejer och tack till nadjas familj som lät mig sova där :)
kom hem i onsdags och då var det bara att packa om väskan för då skulle jag och marcus till agnäs till hans farmor och farfar så vi kom dit på eftermiddagen men synd nog blev marcus magsjuk på torsdagen så det var inte speciellt kul, jag åkte hem igår för att jag inte ville bli smittad och jag har klarat mig, som tur är! jag har verkligen inte råd att bli sjuk och speciellt inte magsjuk!

synd nog kan han inte vara med på det årliga schalger festen som mamma och pappa har ordnat med deras kompisar, men lika bra att han vilar upp sig. :)

Broderskapet har fått en lägenhet så när han fyllde år, 2 mars, så fick han massvis med grejjer till lägenheten, av mig fick han en mjölkskummare, kokbok, kaffekoppar och sedan köpte jag och marcus gemensamt en bluetooth snäcka som han ska ha när han kör bil! Har jag bestämt!

Kissebebisarna Alice och My ska till farbror doktorn idag, de ska bli steriliserade, skönt, så slipper vi höra deras gnäll, hihi.

Nä nu ska jag nog fortsätta spela My Shops på FB, såååå, vi hörs senare när jag inte har lika mycket skrivdamp (A)

HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0