21 mars 2011

Sitter på skolan och har verkligen skittråkiiiigt, väntar på att mitt utvecklingssamtal ska börja men det tar ju 100 år..
får se om jag åker till Johanna efteråt eller om jag åker hem, känner att varken min hals eller hostan vill ge sig så vi får se helt enkelt!

hmm, vad har jag gjort i helgen?
Jo i fredags var jag och älskling barnvakt åt hans lillebror, eller ah, vi myste i soffan med godis och film medan hans lillebror spelade dator, så kan inte påstå att det blev mycket till att sitta barnvakt, sen så på lördagen skulle vi fara till boda borg med tobias och kate men så blev det inte heller så jag och marcus for hem till mig, for och handlade gotta och myste i soffan då också, såg wild child och tog det lugnt :)


Igår hjälpte vi pappa att hugga ved och sedan njöt vi av solen samt hackade bort is från stenplattorna, visst håller ni med mig om att det var skönt ute igår? underbaaart <3

nä men nu ska jag fortsätta nörda på FB så, vi hörs!


HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0