22 mars 2011

hej allihop, jag vet faktiskt inte varför jag skriver, tidsfördriv eller något liknande.
kunde inte sova igår, hade världens hosta samt att huvudet inte ville som jag så jag somnade väl där kring 3 inatt?
tagga solglasögon idag, fett sliten.. :/

sitter iaf på skolan och väntar på att Nadja ska vakna så jag får sällskap, börjar 10.00 så det är som en timme kvar, kul!

sitter och trycker i mig halstabletter just nu, min hals och jag är inte vänner just nu, morr på den..

men iaf, ska leka nörd och spela spel på FB så har gött!



HUGS! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

du vet vart jag finns, I love you!

2011-03-22 @ 10:30:23
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0