23 mars 2011

vad händer där ute?
sitter på skolan och har verkligen dööööö tråkigt,
iaf jag tänkte berätta vad jag gjorde igår! :D

efter skolan åkte jag ner på stan och mötte upp min johannapanna och hennes magnus, sen så gick vi och åt tillsammans, sen åkte magnus hem så jag och johanna tog en sväng i mvg och hittade det hon skulle ha så efter det åkte vi hem till henne, mötte upp Hanna så hon fick också vara med oss, efter det så spelade vi lite skippo och tog det lugnt :)

och sen när jag kom hem så tog jag tempen, hade ca 38 graders feber, great, I love it!
men iaf, satt och såg på mitt älskade NCIS och åt glass ( min stooora kärlek) men iaf, sen kom älskling förbi så vi såg 2 avsnitt av NCIS och sedan kallade john blund så då var det att sova :)

det var min gårdag, vad gjorde ni? :)



Hittade igen den här bilden på Nadja :D haha, de är inte alla som kan säga att de har haft pommes i öronen ;)


HUGS!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Fan vad snygg jag är !!!!! ;)

2011-03-28 @ 14:51:00
URL: http://trockadollo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0