26 mars 2011

hej allihopa, vad gör ni? jag gissar på att halva Umeås ungdomar över 18 ligger och är bakis efter corona igår?
Iaf, idag har jag och mamma varit på turné, for en sväng till strömpilen, köpte underkläder och efter det gick vi och handlade på Maxi :) Efter det så for vi på Nolia och såg lite fotboll, flurkmarksdamerna spelade och såklart vann flurkis med 2-1 :D


sen for jag och pappsen och köpte pizza så vi har ätit det till middag, MUMS ;)
Nu väntar jag på Johanna så ska vi hitta på ngt busigt att göra ikväll :D

igår läste jag ut Den 777e mannen, fruktansvääärt bra bok!
handlar om Hagamannen, vilket svin.....!!!!!



läste ut den på 1,5 timme!


men nu är johanna här, såååå, HUGS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0