NADJA 19 ÅR!

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Nadjas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!
GRATTIS IGEN NADJIS :D

Har varit en bra dag idag, hade bara en lektion så efter det gick jag, Nadja och Josefina ner på stan och mötte upp Johanna så vi gick runt och kollade på kläder osv, lunchade med min älskade mamma och efter det fortsatte spanandet i butikerna sen så gick vi till NK där jag och Johanna bjöd Nadja på fika och efter det vart det hemgång! :) :) :)
Tack för en underbar dag tjejer, ni gör min dag! <3
:D

sen for jag hem och började städa men det varade inte länge för efter en stund tog all energi slut så jag och Marcus la oss i sängen och såg NCIS :)

Nu står marcus i duschen och snart är det min tur sen så blir det mer NCIS och sedan sova, skönt!
tänkte bjuda på lite bilder på Nadja, eftersom det är min lilla tradition ;)




GRATTIS GUMMSAN! :D


Kommentarer
Postat av: Nadja

tack sär barn för dessa fina bilder ;) kan ju vara glad att jag ser normal ut iaf ! :P



Tack så mycket för idag ! BÄSTA FÖDELSEDAGEN!!! <3 kramen !

2011-03-31 @ 22:39:21
URL: http://trockadollo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0