15 maj 2011

godkväll allihopa, jag har ärligt talat inte hunnit blogga, varit alldeles för mycket på gång! har inte bloggat på 6 dagar, wtf?!?! skärpning nu!!
Marcus Pappa och lillasyster kom upp i tisdags så vi har spenderat nästan all vår tid i Agnäs för att vara med dem, så har inte kunnat blogga då och på skolan har jag helt glömt bort det, sry för det!

men iaf, de kom upp som sagt så vi har varit hos marcus farmor i Agnäs och haft det trevligt, har aldrig lekt såhär mycket med ett barn som jag har gjort de senaste dagarna, Lovisa är verkligen en riktig sötnos, supergullig unge!! :D

I torsdags följde Nadja med oss till Agnäs efter skolan, så hon gjorde sin första tatuering då, den blev riktigt fin!! :D
sen så blev det min tur, gjorde min 3e på underarmen och efter det blev det marcus tur att också göra sin 3e, nicenice!

Det här är min, dock har den börjat flagna så den ser lite knas ut men ni fattar, haha.
fick min av mamma och pappa i  studentpresent, tack mina älskade päron <3
:D :D :D

i fredags så åkte jag hem och bakade det sista sen så spenderade vi kvällen med att titta på tv och ladda upp inför lördagen!

Igår, lördag så fyllde min älskade mamma 50, eller ska vi säga 25(?) kanske, låter bättre, hihi.
Folk kom och gick mest hela dagen, många att prata med, mat att fixa och självklart att gratta mamma, som tur var fick hon en underbar födelsedag och det var all mödan värd, så länge hon fick en dag att minnas så var det värt allt slit, mamma förtjänar verkligen det bästa, älskar dig mamma!!


senare på kvällen så stannade moster,Gerhard,Carina och Urban kvar och såg Eurovision song contest där Erik blev 3a, fantastiskt bra gjort! äntligen är vår heder tillbaka och det kan ingen av er neka, så det så!

Mamma,Carina och Moster Bibbi

Idag,Söndag
så har vi varit i Agnäs och firat Lovisa som fyller år nu i slutet av Maj men eftersom de åker hem till Gbg imorgon så passade vi på att fira henne idag istället, mycket paket och fika, myspys! :D
är hemma nu och ligger i sängen och ska snart sova, känns att jag behöver det, är helt slut efter helgen, men som sagt, det vare värt!!



sen så måste jag säga Grattis till Carina som fyller 41 år idag :D




såjah, nu har tror jag att jag har fått med allt, om inte, så får ni veta det senare, haha.
nu säger jag, GODNATT PÅ ER :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0