19 maj 2011

godmorgon allihopa!
sitter på skolan och har gjort lite skolarbete, börjar inte förrän om typ 30 min, kul, har naturkunskap, sen möte med en lärare och sen får vi se om jag får sluta, hoppas!!

igår tog jag en sväng på stan med Johanna och Hanna, skönaste kommentarerna...

- det där ser ut som ett nattlinne.
- Hanna, det där är min studentklänning!
- Jag gillar nattlinnen!!

5 min senare..

- Det där ser ju ut som en mormor tröja?!?!
-jag har en liknande...

snacka om pay back time! haha, men kul var det!

aja, ska hem och sitta klistrad i naturkunskapsboken när jag kommer hem, underbart, mycket att längta till.. njah!

nä men vet du vad, nu ska jag sluta tomskriva och fortsätta med skolarbete, hörs sen! :)


Min fiiiina klass på prollan, vi borde ses snart, allihopa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0