22 maj 2011

hej på er, har inte haft tid eller ork till att blogga, har egentligen ingen lust nu heller men skitsamma,
helgen då, hmm, i fredags så for jag och marcus till Robert, vi hyrde film, köpte chips + dricka och hade myskväll, sen så åkte vi hem.
igår for jag ner på stan med mamma och marcus, sedan så mötte vi upp johannapanna som ville följa med och se Tessie när hon skulle sjunga, skit duktig är hon!!!
jag,johanna och marcus stannade en stund, fixade hans outfit till balen, sen så blev det hemfärd, efter maten så for jag till Johanna och var med JohannaX2, kuligt värre!

somnade väl ca 02.00 inatt, vaknat 375r3427 ggr men aja.
sliten och trött idag. less.


Some things we don't talk about
better do without
just hold a smile
we're falling in and out of love
the same damn problem
we're falling apart
and coming together again and again
we're coming apart
but we pull it together
pull it together, together again









Tessie Ahlstrand, Umeå´s nya stjärnskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0