8 maj 2011

hej allihopa, shame on me som inte har bloggat i helgen, men tänkte berätta lite snabbt vad jag har tillbringat all min tid åt!

FREDAG:
Gjorde ingenting speciellt utan spenderade mesta tiden hemma, for och handlade med pappa, åkte hem och såg på film, ganska skönt faktiskt :)

LÖRDAG:
Först for jag på Noels (marcus lillebror) kalas, mycket barn, hela 17 stycken = so much Noise! fast det var kul ändå :)
sen så for vi hem till mig, fräschade till mig och for vidare för att fira min farbror som fyllde 50 nu i veckan så vi skulle fira honom, myyyycket folk kan jag lova! :D

från Noels kalas!

finns på min farbrors vägg, snygg eller hur? :D


SÖNDAG:
inte gjort ngt speciellt, väntar på maten nu och på att mamma ska bli klar i köket så jag kan ta över och börja med bakningen! asm! :)

men vi hörs sen, ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0