10 November 2011

Godmorgon :)
Ligger i sängen och ska alldeles snart se veronica Mars, är inne på 3e säsongen nu :)
Har varit så duktig att jag har dammsugat nu på morgonen, så det är bortgjort iaf!

Igår hade vi föräldraträff och det gick bara bra, vi pratade om amning och fick se en film om hur de går till osv, sen efter föräldraträffen gick jag till mammas jobb, fixade biljetterna inför revyn och sedan blev det att luncha med Carina, mycket trevligt!

Gick ner på stan en snabbis efter lunchen men hittade ingenting så jag åkte hem till Marcus och efter det åkte vi hem hit och tjockade oss med pizza och muffins, så där har ni min dag!

Vet inte vad som händer idag, vi får se helt enkelt :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0