11 Novemver 2011

Godmorgon på er :)
Idag är det första gången det är vitt ute, nog för att det bara är frost men ändå, det brukar inte vara frost klockan 11.00 på dagen? Kanske börjar vintern komma nu? Måste fixa en ny vinterjacka, kan inte stänga min, magen är för stor.. kul va?

Idag ska jag ta bussen som går vid 3 för att möta upp Marcus, han ska få sin födelsedagspresent men han måste följa med och välja, han ska få ett par jeans, för alla hans jeans är förstörda så lite kläder till honom ska det inhandlas idag!

Sen efter det ska vi fara och bowla med gänget för att fira Marcus födelsedag, så det kommer bli kul :) får se hur mycket magen är ivägen, någon som provat bowla med en ganska stor gravidmage? :-P

Aja, ska äta frukost nu, hejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Japp, bowlade en gång i veckan då jag väntade din bror. Tillslut trodde mina arbetskamrater att jag skulle följa med bwlingklotet för jag var så stor :-p

2011-11-11 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0