16 November 2011

Hej!
Har varit på föräldraträff idag igen, det gick bara bra, vi pratade om förlossningen osv :)
Ska börja skriva förlossningsplanen snart också =)


Det gick förvånadsvärt bra med tanke på den lilla sömn jag fick inatt. Marcus fick inte heller sova särskilt mycket, så han är nog lika trött som jag..
vet inte varför jag inte kunde sova, magen börjar bli riktigt klumpig, foglossningar, marcus som smaskar, fruktansvärt varmt på rummet osv. Har aldrig stört mig på Marcus smaskande förut men jag sover för lätt, vaknar för minsta lilla ljud så det är ju inte hans fel egentligen, även om jag kan bli arg för att han låter, haha.

Just nu ligger jag och ser kärlek på menyn bara för at se något, ska försöka sova en timme eller så nu.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0