17 November 2011

hej!

har varit hos barnmorskan idag, gick bara bra, måste dock börja sköta kosten ännu bättre nu, kändes inte alls kul när jag ställde mig på vågen. ÅH JAG VILL TRÄNA!!!!
huvva, nu är det slut på de få onyttigheter jag unnade mig, men så får det bli!

Barnmorskan vet inte riktigt hur lillan ligger i magen just nu så har hon inte lagt till sig så barnmorskan kan känna att hon ligger rätt, blir det eventuellt ett ultraljud. Nästan så man hoppas att lillan inte lägger till sig rätt så man får se henne en sista gång innan hon kommer ut till oss, hihi :)




Ska springa ner till moster och hämta ett bälte som ska hjälpa mot foglossningarna, är lite smått less på dem nu..
Hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0