23 November 2011

Hej!
Har varit på sista föräldraträffen idag, det gick bra, vi pratade om smärtlindring och sedan gjorde vi olika andningsövningar. :)
Känns typ trist att det inte är några fler träffar, men men, det är ju snart jul så jag får sysselsätta mig med annat :)

hade tänkt att börja städa när jag kom hem men var så trött att jag la mig och såg sex and the city en stund och gjorde sedan lunch så ska väl börja städa snart, kändes inte kul alls..

har varit vaken sen kvart i 4 imorse, en bökig bebis = ingen sömn alls!
Jag blev så irriterad på att hon rörde sig som en liten galning att jag fick lov att räkna alla sparkar och kan ni gissa hur många sparkar det var? 126 stycken!!!! Just efter varandra med någon sekunds mellanrum och tillslut blev jag så less så jag fick lov att lägga mig på rygg så jag kunde få vila en liten stund iaf, kände inte sparkarna lika mycket då så jag vet inte hur många sparkar det var egentligen, skulle väl tippa på 200 kanske?

Viiiiild bebis, haha :)



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Den här natten visar väl i alla fall vad den här Bebben ska bli: FOTBOLLSSPELARE!!!!!! :D Tränar ju frisparkar för att bli lika duktig som mamma på fasta situationer :D Ha ha

2011-11-23 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0