29 November 2011

Hej!
Idag är det en sån där dag då jag har energi men orkar inte göra något, vill helst bara lägga mig och sova fastän jag inte är "sov-trött", vet inte riktigt vad som är felet idag. Hade tänkt att ställa mig och baka idag men lusten till det finns inte idag, kanske imorgon istället.

ska väl lägga mig och se sex and the city eller något och bara ta det lugnt en stund, energin och orken kanske kommer tillbaka.
Jag måste säga att det självklart är skönt att bara vara hemma men samtidigt kan det bli fruktansvärt långtråkigt, speciellt då jag är ensam hemma nästan hela dagarna. pappa jobbar eftermiddag denna vecka så han har farit till jobbet och mamma jobbar som en vanlig arbetsdag, så mycket tid spenderar jag ensam.
Marcus bor ju hemma hos sig dessutom så honom träffar jag inte heller ofta, så jag sitter 2 mil utanför Umeå och i princip bara går och väntar och väntar på att januari ska komma så lill skruttan vill komma ut!!
Åh vad jag längtar!
Förut längtade man till helgerna för att man själv var ledig, nu längtar jag till helgerna för att alla andra är lediga, bara för att få lite sällskap, sjukt va?
Någon som känt likadant?

aja, ska inte sitta och tråka ut er med sådana här inlägg, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0