3 November 2011

hej på er, ledsen att jag inte skrivit tidigare, har helt enkelt inte haft tid!
Igår träffade jag Mimi på stan och sen mötte jag upp mamma, vi åt på Eurasia och gick sedan på klubbkväll på Village, hämtade upp Marcus har var med honom resten av kvällen!

Idag har vi varit på första föräldraträffen, såklart var vi det yngsta paret men det var inte så förvånat..
men det gick bra, alla var så glada och trevliga! :)
Efter träffen gick vi till mammas jobb och satt och pratade med henne en stund, sen gick vi ner på stan och har gjort bort lite ärenden, bland annat har jag varit på arbetsförmedlingen och försäkringskassan, så nu ska det skickas in papper!

Sitter just nu på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta så vi kan fara och handla och sedan åka hem, min rygg tar död på mig för tillfället, usch vad jobbigt det är att gå mycket!

aja, en liten uppdatering fick ni er allt, hej så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0