30 November 2011

Godmorgon!
Marcus var så charmig som ringde och väckte mig där just före 10 någon gång, snällt va?
kunde såklart inte somna om så låg och vred mig i sängen tills klockan var kvart över 10, då var jag less.
Så klev upp och har precis fikat, funderar på att ställa mig och baka idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, antingen blir det saffransbullar, snöbollar, chokladrutor eller något annat gott, hm, vi får se :)

Vilket skitväder det är idag! Plusgrader och regn, hur kul är de?
Jag vill ha snööööööö!! Jag vill ha en riktig jul!!
Börjar snart ge upp hoppet, seriöst, snart 1a december och vi har ingen snö?

aja, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0