7 November 2011

Hej på er, vaknade för ca 30 min sen, jag vet att jag inte ska sitta uppe på nätterna men jag fick bara lov att se klart hela säsong 2 av Veronica Mars, sååååå braaa :D
Ska ändå upp ganska tidigt imorgon så då får jag vända tillbaka på dygnet :)

idag står det tvätt och strykning på schemat, började tvätta upp alla barnkläder igår, så fortsätter med det idag och sen ska jag städa undan på mitt rum, det lyckas alltid bli stökigt efter att Marcus har varit här en helg?
jag blir alldeles för lat för att  städa när jag är med honom, träffar honom bara på helgerna så man vill ju som vara social med honom då man kan :)

Måste läsa om amning också, vi ska prata om det på onsdag på föräldraträffen, så vi fick i läxa att läsa om det, haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0