8 November 2011

Hej på er, har inte haft tid att blogga men nu skriver jag!
Det gick bra på sjukhuset, det tog sin lilla tid, kom inte hem förrän halv 5 men då hade jag hälsat på broderskapet och handlat också, men hur som haver, väl hemma började jag att stryka alla barnkläder, så kring 20.00 va jag färdig med de, gissa hur mycket kläder det är? ..
Har börjat packa BB-väskan dessutom, lillans kläder är nerpackade, man vet ju aldrig när hon har bestämt sig för att komma ut, så det är lika bra att vara förberedd! :)
Inte för att jag tror att hon kommer komma på minst 7-8 veckor men som sagt, bättre att vara förberedd än att det blir kaos när hon väl vill komma ut :-P

Sen har jag legat och sett på tv och latat mig, ska alldeles snart sova :)
Ska upp till föräldra träffen imorgonbitti som börjar 08.00 så det blir ingen sovmorgon imorgon!
Älskling fyller år imorgon dessutom, så ska fira honom också :)

det var väl de jag hade att berätta för tillfället, ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0