godkväll

orken kom aldrig idag, har sett klart hela säsong 4 av sex and the city, började se igår... hade sett klart alla avsnitt vid typ halv 5 idag? galet, aja.
När mamma kom hem gjorde vi spagetti och köttfärssås till middag, gott!
Hjälpte mamma att byta tyg på madrassen till kökssoffan, så nu är det svart, galet snyggt!
satte mig och såg värsta pojkväns akademien och ligger just nu i sängen och bara tar det lugnt, ska se någon film eller något hade jag väl tänkt :)





Min rygg/svank tar död på mig.. foglossningarna också för den delen, så fort jag anstränger mig liiiiite så får jag foglossningar, kul.
För att jag inte ska få ont måste jag typ ligga i sängen/soffan och inte röra mig. Hur kul är det då?

aja, hörs sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0