hejhå

Godkväll på er!
ligger just nu i sängen och vilar kroppen, är helt knäckt efter dagen, har knappt sovit något och sen har jag varit i full gång hela dagen. Marcus sover hemma inatt så jag får hela sängen för mig själv, så då kanske jag kan få sova några timmar men troligtvis så kommer jag inte få det. hatar när det inte går att sova, är ganska less.

Dagens höjdpunkt är att jag och mamma ska se värsta pojkvänsakademien ikväll, trodde de va i tisdags men de va ikväll juh! :D awesome!

Dagens bläää-punkt är att jag skulle ta ett varmt bad och njuta men efter ca 5 min gick de inte längre, blev svimfärdig och kände hur hela kroppen blev tung. så det blev att duscha i kallvatten för att få tillbaka kroppen, nåååådigt besviken..

måste försöka få i mig något, för varken magen eller kroppen vill hänga med för tillfället.

imorgon går jag in i vecka 30, hur fort har inte tiden gått egentligen? gaaalet :D


bjuder på en "gammal" bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0