hejhej

Jag vet att jag har blivit skittråkig och folk klagar på mig, men jag har ingenting speciellt att blogga om och det blir alldeles för tråkigt att läsa min blogg om jag berättar exakt vad jag gör på dagarna, oftast så städar jag, ser på film/serier eller något annat ointressant och jag tror inte att ni vill veta hur äckligt jag tycker att det är att städa toaletter osv?
Så ni får ha lite överseende med att det kommer tråkiga inlägg eller inga inlägg alls :-P

Men hur som haver, Molly åkte ur idol ikväll, rätt eller fel?
Jag tycker det var helt fel, Amanda borde ha åkt ut, hennes röst skär i mina öron, känns som om hon skriker när hon sjunger men jag kanske är tondöv, vad vet jag. :-P


Molly
VS
Amanda


vem skulle ha åkt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0