städa

Nu har jag rengjort inne på toan, dammtorkat, skurat toan, golvet, rubbet!
Kände dock att det inte var speciellt skönt att stå på knä och skura golvet, så nu har ryggen pajjat, great!
har även plockat undan tvätten, men ska lägga mig och vila ryggen en stund och sen hade jag tänkt att baka något gott tills ikväll, Marcus kanske kommer hit så då måste jag ju bjuda på något gott :)



Hade tänkt baka saffransbullar men såg att mamma inte köpt tillräckligt med saffran, skulle göra dubbel sats denna gång men har bara saffran för en sats på en halv liter mjölk, så det får vi ta sen :) :)

Pappa har varit snäll och fixat vagnen idag, däcken var lite vinda men det har han åtgärdat nu, tack till pappsen<3

Aja, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0