10 oktober 2011

Godkväll på er!
ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande de senaste dagarna och speciellt idag, har inte haft något energi alls till att blogga, har legat och sett på film hela dagen. Tänkte vara duktig och uppdatera lite nu, har varit så dålig på att uppdatera så slänger upp lite inlägg nu. :)

Idag har jag bland annat sett "A Cinderella Story 3" , "Love,wedding, marriage" och "heartbreaker"

Jag älskar alla "cinderella storys" om jag får kalla dem det, de är för roliga! :)

Love, wedding och marriage var ganska bra, kanke inte den bästa men kul var den och samma sak med heartbreaker, det som var dåligt med heartbreaker var att den inte var på engelska.. hatar när filmer inte är på engelska.. aja, men den var helt okej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0