13 oktober 2011

Hej!
Som ni har märkt har jag inte bloggat idag och det beror på att vårt internet har pajjat, så har inte haft tillgång till internet förrän nu, great va?
Idag har jag inte gjort så mycket, har tvättat, diskat undan, gjort kola, rensat rabatterna, rensat kylskåpet och ja, sånt där kul ni vet? hm.

hur som haver, imorgon åker jag och Marcus till Agnäs så kommer inte blogga imorgonkväll, kan ju förvarna er så ni inte tror att jag är för lat, men det känns inge kul att sitta vid datorn när man väl åker dit.
För er som inte vet så bor Marcus farmor och "farfar" där så vi ska dit och hälsa på dem :)

funderar starkt på att rensa ut min garderob till veckan, att bara lägga undan kläderna jag inte kan ha, så man slipper se dem och få ångest :-P


ser ni så mysigt det är? åh vad jag älskar hösten!


Lillan har sparkat som en tok idag, det syns så väl när hon sparkar
och det är så supermysigt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0