16 oktober 2011

Hej på er! :)
Det är något fel på blogg.se, har någon annan märkt det?
har inte kunnat logga in, inlägg jag skrivit har försvunnit och de tar typ hundra år innan jag kan ladda upp en bild, skönt..

aja, idag har jag hjälpt mamma och pappa på gården, vi har krattat, rensat rabatter osv osv, så hurtiga har vi varit och som belöning fick vi gó-middag, kött, potatis och gräddsås.. mumma!
Broderskapet kom hem också, så vi fick träffa honom en sväng :)

sen har jag och mamma kollat vad som ska inhandlas på onsdag då hon åker till ikea med moster, så lite bebisgrejjer ska köpas :)

har unnat mig ett bad + ansiktsmask + hårinpackning + tända ljus + ljudbok = en helt ny Elin! Så skönt det var för min rygg, det behövdes!

Nu ska jag äta kanelbullar och mjölk, göööda! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0