17 oktober 2011

godkväll på er!
Har bara tagit det lugnt idag, kusinvitamin kom upp en stund och pratade, vilket var trevligt!
sen så har jag haft filmmys med mamma, lagade gó-middag och sen blev det muffins till efterrätt.. mumma!
så det är i princip vad jag har gort idag, jo juste, jag har rensat min garderob också, så i princip alla mina kläder försvann.. på min byxhylla finns det ETT par jeans, resten mjukisar, och jeansen är mammajeansen som min moder köpte åt mig, haha.

Så de enda som finns i min garderob är mjukisar, ett par jeans, linnen, några t-shirts, några koftor/tjocktröjor och underkläder osv, mycket va? snacka om tomt men som tur är så kommer jag att få på mig alla gamla kläder tills nästa sommar har jag bestämt! Just nu får de låna brorsans gamla garderob..

                 ser inte ut att vara mycket kläder men tro mig, det är det.. inge kuligt alls :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0