2 oktober 2011

godmorgon på er :)

Igår hade vi en slappar-kväll, Marcus kom hit så vi åt gó-middag och såg film efter det, mysigt :)
har inte gjort ett piss idag, ska ställa mig och baka nu hade jag tänkt. Marcus for nästan alldeles nyss så nu är det tomt här igen, men får ju träffa honom på tisdag :) !

ska skicka inbjudningarna till min tjejkväll idag hade jag tänkt, eftersom jag inte kan gå ut på krogen så har jag och brudarna bestämt att det blir en tjejkväll istället, för att fira min födelsedag alltså :)
Kommer bli så mysigt! :)

Lill*n har sparkat och haft sig som en liten galning nu på morgonen, h*n tyckte väl att det var dags att börja göra någon nytta.. haha :)
jag längtar så mycket efter henne/honom! Vill bara att tiden ska gå fortare, fastän det går så fort ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0