24 oktober 2011

Hej på er! :)
Har sovit till klockan 12 idag, galet skönt, har vänt på dygnet totalt igen.. dags att försöka ändra tillbaka det!!
Ligger uppe och ser på CSI så jag glömmer bort klockan hela tiden och vipps så är den efter 01.00 någongång..

Idag hade jag tänkt att rensa ur min andra garderob, den är full med gamla kläder som jag inte kan ha, så ska gå igenom den och se vad som finns där..

har precis fikat och ska snart gå ut och kolla posten, men det känns som om det kommer vara kallt ute? :(


Jag tycker sån här musik är "höst-musik", varför vet jag inte men det är samma sak
med Melissa Horn, the fray, lifehouse, howie day etc, varje höst börjar jag lyssna på såna här låtar och jag vet inte varför. Någon som är som jag? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0