25 oktober 2011

Godmorgon på er :)
Har knappt sovit inatt, är gaaanska trött kan jag säga er!
Har bara legat och vridit och vänt på mig från kl 12 inatt, lite smått irriterande så vid 06.00 imorse klev jag upp, så har legat och sett lite csi sen dess och gjort mig i ordning, ska med 10-bussen till stan för att träffa Johanna, kommer bli mys :)
Känns som en evighet sen jag träffade henne sist?

vet ni vad jag längtar till?
Att få hårdträna!! Nu är jag lite smått less på att se ut som en flodhäst, magen gör ingenting, den älskar jag men resten, jisses amalia, hela jag har svällt upp som en ballong.. hemska tider! :-O
Vågar inte ens skriva ut det här på bloggen, galet vad jag har gått upp i vikt senaste tiden.
jaja, nu ska vi inte klaga allt för mycket. det är ju ca 3 månader kvar så vill inte ens veta vad jag kommer väga i januari, men de problemen tar vi då!
:)

Nu ska jag packa i ordning väskan och sedan börja gå till bussen, så vi hörs i eftermiddag! :)


Kommentarer
Postat av: carro

när jag var gravid så gick jag upp 16 kilo!!

å det är mycket :)

dom bruka säga att man går upp ca 9 kilo med barnet å allt innehåll ;)

men det är juh bara å glömma det finns för mycket goosaker i livet :)

2011-10-25 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0