27 oktober 2011

Hallojj, har nästan precis kommit hem, så har därför inte bloggat något.
vaknade kl 05.00 imorse, skönt... såklart kunde jag inte somna om så har varit vaken sen dess, gissa hur trött jag är?
Hur som haver, for till barnmorskan imorse, det gick bra, kollade alla värden, vikten osv och allt såg bara bra ut :)
Måste dock börja äta järntabletter och sen får vi se om det blir bättre med tiden :)

Följde med morfar hem till dem en stund efter mötet med barnmorskan, så det är därför jag inte bloggat :)

Just nu vill jag bara lägga mig och sova men det kan jag inte göra, lär inte kunna somna ikväll då..
men ska lägga mig och vila en stund och sen är det dags att börja med maten ,storebror kommer hem idag och äter med oss dessutom så något kul ska vi väl hitta på :)

 


aja, hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

ät c-vitaminer i kombination till järntabletterna, c-vitamin gör att järnet tas upp bättre i kroppen.

2011-10-28 @ 00:13:36
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0