28 oktober 2011

Hej på er :)

har verkligen fått sova ut, så underbart skönt.
Somnade kring 2 inatt och vaknade kring halv 12 av att min radio gick igång..?
fick sockerfall inatt, usch vad jag hatar när det händer, stängde ner datorn och skulle gå på toa då jag kände hur heeela kroppen började skaka och hur det kändes som om jag ville spy. Tog mig in til köket och fixade 2 mackor och ett stort glas o´boy, åt upp det och la mig i sängen, så det avtog efter en liten stund, skönt nog!

Igårkväll for jag och mamma och handlade, först på strömpilen/maxi och sedan på coop. :)
Fick träffa Nellie en sväng på maxi, länge sen man träffade henne!

har sett klart säsong 3 på Csi Miami nu, så vet inte vad jag ska se idag. :-P

aja, ska klä mig och gå och hämta posten :)
Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0