3 oktober 2011

hej på er :)
Jag vet att jag var sjukt tråkig igår, men jag hade verkligen ingen ork att blogga men idag tar vi nya tag!
har varit duktig nu på morgonen, det är nämnligen städdags igen, fyller som sagt år imorgon och då kan det inte se ut hur som helst så hittills har toaletterna blivit städade, mitt rum är clean, har dammtorkat och plockat undan saker som är där de inte ska, hur de lyckas hamna på sådana ställen vet jag dock inte :-P

galet mycket man hinner med om man kliver upp i lagom tid har jag märkt.. :)

Jag och mamma var duktiga igår, när hon kom hem så gjorde vi två kaksorter till, tänkte bjuda på recepten sen :)

Hoppas ni har en bra måndagmorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0