4 oktober 2011

Godmorgon på er allihopa! :)
Idag fyller jag som sagt år och för er som inte känner mig kan jag säga att jag fyller 19 år! :)
Av någon anledning känns det inte som om att det är min födelsedag idag? hm, aja det ändras nog snart :)

Idag har jag bara tänkt att njuta av dagen, ska göra "tårtan"och fixa middagen till hela familjen, Farmor kommer och äter middag med oss idag, superkul, jättelänge sen man träffade henne!

Man blir verkligen varm i hjärtat när man vaknar och man har sms från de som står en närmast där de grattar en, så mysigt!

Jag är sjukt hungrig.. ska väl fixa någon fin födelsedagsfrukost! Nu vet jag, jag ska dricka  O´boy , de va ett tag sen... men nu skiter jag i vad Marcus säger, det är min födelsedag och då får jag fika vad jag vill, hihi :)
Annars vill han inte att jag äter så onyttigt för lillans skull och han har en poäng men idag är det ett undantag! :)




nä men vet ni vad, ha en superduper dag! :)
Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis! :)

2011-10-04 @ 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0