5 oktober 2011

Godmorgon på er :)
Jag har klev upp 06.00 imorse och innan det har jag legat och vridit mig, har mått så dåligt inatt, verkligen spyfärdig, ont i magen och benvärk. Dock behövde jag inte kräkas, utan det var bara luft som hade "hakat upp sig" i bröstet på mig, så efter många rapar gick det över men såklart kan jag inte somna om när jag väl klivit upp, väärt.

så jag har legat och sett "wild child" nu på morgonen och nu blir det "tangled" :)
Idag har jag inga planer, ska med bussen klockan 15.05 för att kolla kläder snabbt, åka på barnens hus och handla lite där och efter det ska det inhandlas till tjejkvällen :)

lillan har legat och sparkat mest hela morgonen, det är mysigt men kan bli jobbigt också, speciellt när det trycker på kissblåsan, känns som om man ska pissa ner sig även fast man inte gör de :-P ganska obehagligt :-P

ha de bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0