6 oktober 2011

hej på er, vet ni vad?
jag har fått sova från 01.00 inatt till 11.15 :O det var länge sen jag fick sova  så länge! Underbart skönt!
Lillan har knappt rört på sig under hela natten och nu på dagen, kände att hon sparkade några enstaka gånger när jag klev upp men annars har det varit lugnt :)

Idag ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt, måste väl städa undan lite men ska inte anstränga mig alldeles för mycket hade jag tänkt, känns som en sådan dag, en latdag!
Visst får man ha sånna dagar?

Imorgon är det tjejkvällen som gäller, så imorgon blir det full rulle men städning, bakning, laga mat osv osv, men det kommer bli hur mysigt som helst :) Älskar mina brudar!

aja, hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0