7 oktober 2011

Godmorgon på er :)
Jag vaknade för en timme sen i typ ren panik,usch vad jag hatar mardrömmar.. Ni vet då drömmar känns så verkliga? Det var så det var och det är inte varje morgon man vaknar med tårar som rinner pga en dröm, galet, men som tur va, så var det ju bara en dröm :)

Nu idag blir det städning, bakning, laga mat osv, kommer bli kanonkul ikväll!
Även om vi inte har tänkt att göra något speciellt så är det mysigt att ha tjejerna samlade här, bara det var sjukt länge sen!

jag går in i vecka 26 idag!! Jisses, det hade jag glömt bort helt och hållet, haha. Bra att man håller koll va?

Nä men vet ni vad, nu ska jag plocka undan fikat, skriva ett inlägg om vecka 26 och sen ska jag börja städa, så vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0