8 oktober 2011

hej på er! :)
orkade inte blogga inatt, ville verkligen bara sova, var gaaanska knäckt igår efter att tjejerna for, dock kändes det som att jag var full när jag gick och la mig, tror det vart alldeles för mycket socker igår, haha!

Jag hade jättetrevligt igår, tack tjejer, jag älskar er! :D
Vi hade först middag, sen skulle jag öppna paket så av tjejerna fick jag en filt som jag önskat mig, ljus, stenplatta till ljusen, spel och ett armband :D hur som haver, vi spelade spelet, fikade, snackade en hel del om allt och ingenting och verkligen tjockade med chips, godis, dricka och fika. Men gott var det! :D

blir nog inte lika mycket gotta idag... Ikväll kommer Mamma och Pappas kompisar hit, de ska äta middag med oss ikväll så det blir gó maten-idag också ! :D
Sen fyller min farmor 75 år imorgon så vi ska dit imorgon och fira henne och äta middag där och gör hon maten hon brukar göra så blir jag överlycklig, det är så gott! :D

Nu ska jag stänga ner och fika hade jag tänkt :) hörs sen!




Lite bilder från igår, Nadja lyckades inte ta EN enda bild på mig som var okej under present-öppningen så denna får duga, haha. :-P



Kommentarer
Postat av: Irina

Kul att få se lite bilder :) Hoppas ni hade det kanon och att allt är bra med dig! :)

2011-10-09 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0