bebisen och framtiden =)

Jag såg att jag hade fått en kommentar av Nina där hon ville veta mer om vad som kommer hända osv, så jag tänkte svara lite på det just nu :)

Det är så här att jag söker lägenhet för fullt, men jag har fått lov att bo hemma tills jag får en lägenhet och det spelar då ingen roll om bebisen är född eller inte. Mina föräldrar ställer upp och hjälper mig med det.
Marcus kommer att bo hemma hos sina föräldrar men även med mig och bebisen och det beror på att han fortfarande går skola när bebisen är född, så för att han ska kunna plugga osv så bor han hemma när han måste och försöker vara hos mig när han kan. :)

Som ni såg tidigare så började jag skola i augusti men jag hoppade av för att man inte kunde göra som jag hoppats på, så därför har jag bestämt att jag ska börja studera på distans nästa höst.

hur vi har tänkt att försörja oss vill jag inte gå in på såhär i bloggen, ekonomin känns för privat.

Vi vet könet på bebisen, eller, vi har fått höra vad barnmorskan tror men vi är dock inte helt 100 % säkra så jag har inte velat säga något, men enligt barnmorskantror hon att det är en liten tjej. :)

Namn då?
Hm, jo alltså vi har funderat och funderat men Marcus har varit inne på Sophia, har dock inte godkänt det än så har ni förslag på namn får ni gärna skicka det till mig! :)

Sådär, har jag förklarat lite nu? Annars är det bara att säga till, Jätte bra av Nina som skrev vad hon ville veta, gör det ni andra också! Det blir mycket enklare att blogga om jag vet vad ni vill läsa om :)

 


LOVE!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej jag är lite nyfiken på om det var planerat eller inte? och om det inte var det hur bestämde ni då att ni skulle behålla de! sånt får du gärna berätta om :)

2011-10-03 @ 16:17:50
Postat av: Amanda Edström :)

Sophia är ju ett fint och bra namn :)

Andra fina namn är tex Nellie, Freja och Isabella. Ni kanske har fina släktnamn, kolla upp det :P

Vad ska ni ge barnet för efternamn?

Kramar!

2011-10-03 @ 16:48:20
Postat av: Nicolina Viklund

Sophia är ju ett jättefint namn, det är något att tänka på! Hoppas allt går bra för er!

2011-10-18 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0