färdigt!

Nu har jag gjort i ordning "tårtan", har diskat undan, tagit hand om tvätten och dammsugat så nu är nästan allt färdigt, ska börja med middagen på en timme och sen blir det att fräscha till mig, känner mig som ett skabb för tillfället, haha. Sitter och väntar på storebror som har med sig farmor =)

Jag ska berätta något tragiskt, nu när jag kollade igenom garderoben för att se om jag hittade något att ha så har jag insett att jag kan nästan inte ha några kläder alls, antingen är de för små eller så ser det skitkonstigt ut pga magen, hm, men jag hittade mig en tunika iaf, så något får jag på mig än så länge!
Jag lever annars i mjukisar, älskar mjukisbyxor över allt annat, så skönt, men kanske inte ska ha det när det kommer massa gäster? haha :)

hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0