frågor & svar

Amanda Edström :
Vad ska ni ge barnet för efternamn?

Vi har inte bestämt oss än, men jag tror att hon kommer få både mitt och Marcus efternamn tills det att hon är tillräckligt gammal att bestämma själv, är inte säker på det än men vi får se :)

Maria:
Hej jag är lite nyfiken på om det var planerat eller inte? och om det inte var det hur bestämde ni då att ni skulle behålla de! sånt får du gärna berätta om
:)

Det var inte planerat att jag skulle bli gravid, jag åt faktiskt p-piller men lyckades bli gravid ändå och det var tänkt att jag skulle göra en abort egentligen, men jag kunde inte för det gjorde det så ont i både hjärta och själ för jag ville verkligen behålla henne. Vi trodde att en abort skulle vara det bästa för oss just nu men när det gjorde så ont för mig insåg jag vad som egentligen var rätt, men även fast hon var oplanerad är hon så hjärtligt välkommen ändå, jag älskar henne redan och det vet jag att Marcus också gör :)



Kommentarer
Postat av: Maria

vad gulligt och roligt för er :D

2011-10-05 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0