godkväll!

Hej på er allihopa!
Nu har jag äntligen funnit mig tid att blogga, for som sagt ner på stan och träffade Mimi en stund och efter det gick jag och träffade Emmy, riktigt trevligt att få prata om allt och ingenting i 2 timmar, måste göras om! :D
Tog dock inga bilder men slänger upp en gammal bild på mig och Emmy :)

Gick till mammas jobb där kring 5, vi for och handlade, så när vi kom hem så gjorde mamma i ordning mat, fläskfilé och potatis-ragú, MUMMA! :D
Tog oss lite glass till efterrätt när vi såg på Navy Csi, älskar den serien! :)

Ska fortsätta att se Csi Miami nu! :)


haha bilden är tagen i 8an eller i 9an :)
så gammal är den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0