godkväll!

godkväll på er! :D

Jag har haft en mysig kväll, kusinerna med flickvän/pojkvän, mormor, morfar, rune, moster, mosters man,farmor, bror, marcus, mamma, pappa och såklart vovven kajsa har gjort min kväll, så tack till er alla! :D

jag har fått så bra saker, har fått en svart one piece, mackjärn, stavmixer, en jättefin skylt, pengar, presentkort, armband, skål & godis :) Tack till er alla! :D

tack till alla som har gratulerat mig idag! :D


Ellen, Melker, Jacke, Emilie och Marcus :)


Jag och Kajsa :)



Jag känner mig som en jättebebis i min onepiece, men jag älskar den! :D

Nu ska jag lägga mig i soffan och tjocka mig tror jag, visst får man göra det på födelsedagar? :D


Kommentarer
Postat av: sandraaaa

du får aaaaalltid tjocka nu när du är gravid ;) när ska man annars passa på? ;o och att marcus tycker du inte ska göra det för barnets skull, attar ej. jag åt godis och kakor varje dag och fick ju världens finaste tjej :) bara jag själv som får lida nu med mina kilon med det får man ta ;)

2011-10-05 @ 14:38:14
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0